de vakantie - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Bas Derks - WaarBenJij.nu de vakantie - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Bas Derks - WaarBenJij.nu

de vakantie

Blijf op de hoogte en volg Bas

17 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Het wordt toch maar eens tijd voor het eerste reisverslag. Mijn eerste ervaringen in Curacao en het leven in villa Ananas. Ik moet zeggen, het bevalt wel goed tot nu toe.

Na een lange en vermoeiende vlucht en het halen van de huurauto's kwamen we bij ons studentenhuis aan. Het is op zich een leuk huis om in te wonen, alleen mankeerd er hier en daar wel iets aan het huis zelf. Vooral het feit dat er geen warm water is zal wennen worden, en we hebben een kikker in de tuin wonen die aardig wat kabaal maakt, hij klinkt meer als een vogel dan een kikker, maar het schijnt toch echt een kikker te zijn. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als hij op een of andere wijze uit onze tuin verwijderd wordt. Daarnaast wordt je hier letterlijk lek gestoken door de muggen.

De afgelopen dagen hebben we eigenlijk niet veel bijzonders gedaan, lekker ontspannen. het leven draaide eigenlijk vooral om zon, zee, strand, zwembad en bier.

Maandag gaat de stage eindelijk beginnen, ik ben benieuwd hoe het er aan toe zal gaan.

Maar die 5 maanden moeten wel vol te houden zijn hier.

• 17 Januari 2014 - 20:55

Pap:

Leuk Bas dat eerste reisverslag. Al gaat dat allen maar over zon, bier, muggen en kikkers (geen vrouwen?). Nog even niets doen en maandag er vol tegenaan.

• 18 Januari 2014 - 11:44

Wilma Berentsen :

So far so good. Leuk verslag. In zo'n klimaat kan koud water geen probleem zijn. Hoop snel meer van je te horen.

• 19 Januari 2014 - 12:26

Dettie:

Hi Bas,
    Fijn te horen dat je reis goed verlopen is. En zo te horen ben je al ingeburgerd:) heel fijne en leerzame stage. Groetjes Dettie

• 20 Januari 2014 - 21:18

Lia:

Ha Bas,

leuk om je via internet te volgen!
    Geen warm water lijkt me niet zo handig, alleen maar koud douchen is ook niet alles.
    Succes met stage lopen en we horen weer van je.
    groetjes, Lia